Thursday, December 30, 2010

I'll be seeing you.




Idag tog jag och Tino en långis promenad för att vi kände oss rastlösa + att vi ville ge de stackars fåglarna lite extra mat nu när de är så kallt.
Det är helt otroligt hur sundet håller på att frysa. Hade det inte varit coolt om man under sin livstid kunde åka skridskor över till Helsingör? :)

På jobb finns där en gammal dam som alltid brukar berätta om hur de vandrade folk över sundet från Europa till Sverige under andra världskriget, det skulle man inte kunna drömma om nu.. men inget är omöjligt i denna värld.

De få som tittar in här på denna blogg, undrar säkert vart jag hållit hus?
Jag har tidigare bloggat på blogg.se men det funkar inte lika bra för mig längre så nu kände jag för att byta hit igen, HA. Som de kan bli.

Well, imorn är det dax att fira in de nya året och då kanske jag kan hitta tillbaka till mig själv och börja skriva igen. Det är något inom mig som länge varit inlåst...det är frustrerande för jag saknar att skriva, måla, läsa. Egentligen är det väl inte så jävla svårt heller att bara ta tag i saker, men när man tappar greppet om sig själv så vet man inte ens om man har lust att krypa upp ur sängen...
Aja, jag tror på det nya året 2011 ska bli ett Genombrottsår! :)


I'll be seeing you.


E.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...