Monday, January 3, 2011

Balsam på såren.

Ännu e dag att avnjuta. Det är rätt fantastiskt.


Tre soliga dagar har Januari 2011 redan bjudit på. De är väldigt fantastiskt. Solen ger hopp för den kommande våren, dock kylan är kvar men det ligger som ett mjukt kallt täcke över landet för att bevara och spara sig tills rätta tillfället. Då tillåter jorden nya vårfärger att poppa upp ur jorden, ljummen luft att komma med nya dofter.
Åh. det är så Hoppfullt.

Jag har fortfarande inte tagit tag i min egen kreativitet, den ligger spänd som på en spikmatta och bara väntar på mitt psyke att börja förstå hur nyttigt det egentligen är för min kropp och själ.
Jag väntar. Tålmodigt.

På söndag åker mamma, lillebror, Nicholas och jag på utflykt. Det ska bli så jävla roligt.
Dock är min kropp mör fortfarande, efter helgen.
Behöver släpa mig till gymmet i veckan så att den inte får en spräng-chock efter första turen. Men det finns faktiskt en liten längtan efter att sitta som en alltför kokt spagetti i bastun efteråt.:)
Som skön tortyr. Sen balsam på såren.


Längtan!


E.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...