Saturday, January 22, 2011

ta fatt i skapartyglarna min vän.


Kreativaflumnisse! Vem? Jo, jag..igår i alla fall :)
Fick fnatt. fattade tag i mina skapartyglar och galopperade iväg, till ljudet av
en skum typ & Petter på p3 levde jag i harmoni med mitt Nu. Morgontofflor & bomullstussar. Vackra ord.

Som jag skrev igårkväll var dagen fantastisk och jag måste säga att det var första gången på länge som jag kände att jag börjar hinna ifatt mig själv igen. eller mer hitta den jag tyckte om hos mig.
Tillfreds och grymt lycklig med att på något sett se ljuset hos min egen kapacitet.
Titta jag kan till och med skriva igen. och det bara skriker om mina glödheta tändsticksfingrar.

Dagen till ära ger jag fortsatt god energi till mig själv och omvärlden.
Någon sa till mig idag: "Shit, vad fräsch du ser ut".. Jag tog det SÅklart som en komplimang och svarade checkt: "Klart, det är för att jag ÄR fräsch" ;)
Egenkär? nej nej nej, ger bara mig den extra cred som jag inte gett mig själv på alltför jävla länge.
Bittersweet.


Varit i Ängelholm och vandrat på stranden med Gabelicious. Vi tog en termos med kaffe, köpte muffins-on-the-road och körde mot solnedgången. Tino fick springa sig trött, vilket oftast är väääldigt svårt att lyckas med. Min lilla spillevink.

NU.
En liten mozartkugeln-likör sen in i Lördagsnatten. Pepp.



E.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...