Friday, February 4, 2011

Chokladig morgonstund i mun.

Jag sitter och äter tårta till frukost, något jag typ Aldrig skulle tillåta mig själv OM jag inte precis hade fått min mens och hade värkar upp över öronen.
Därför, ja därför äter jag tårta nu till frukost så att jag kan få guld och chokladig morgonstund i mun.

Elina & jag har ett hemligt ställe! Det är superhemligt, där äter vi gott & pratar om kultur och killar. Killar ÄR kultur för den delen.
När vi var där nu sist hade vi just varit på Kallis, nästan badat i Slush-ice, svettats en timme & nästan "räddat" en 94-årig dam.
Hon hade i stort sett somnat i bastun och var uttorkad och envis.
I vanliga fall var hon inte en vanlig 94-åring måste jag nämna, han brukar basta 3 ggr i veckan, sy sin egna kläder OCH åka till Danmark för att köpa sin egen whiskey. Sicken racertant!

På hemliga stället har dom coola stolar och spelar Joshua Radin. Älskart'



E.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...