Tuesday, February 8, 2011

Twitterfreakar igen. Blåsväder sätter fart på fingrarna.

Fart och fläkt är kul och oftast passar det mig som handen i handsken, vilket man behöver när det blåser såhär kallt.
Handskar alltså.
Typiskt att jag jämnt tappar bort mina.

Idag spatserade jag och Tino neråt stan för att fly hemtraken till mormin. Det känns bra och vi trivs tillsammans på tåg han och jag. Kollar på förbipasserande samhällen, solar inifrån och pratar hemlisar.
Jag sitter nu här och som så många gånger förr blir jag extra datanörd när jag kommer till mamma, jätte trist är jag. Dysterdotter. Kan bero på att jag slappnar av mer och känner mer skrivinspiration.
Twitter och jag är bästisar igen.
I alla fall för idag.
Att sitta här och skriva samtidigt som mamma sitter och asgarvar till tvn är nog något av det mysigatse jag vet.

Weeeell, snart fyller jag år och det tycker jag är jätte spännande. Pirripirri.
Jag tycker om att fylla år även om jag brukar glömma hur gammal jag blir.
Åren går snabbt jaaao..MEN födelsedagar har man allt för sällan, visst? :)
Jag pular på min önskelista och snart ska jag dela med mig.

...Så keep on visiting me.



E.

1 comment:

StellaJacky said...

Yes yes, upp med en önskelista dudette;) ÄÄÄÄÄLSKAR att du börjat skriva igen, om ja inte sagt det..;P

POSS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...