Thursday, February 10, 2011

our best defence is a strong immune system.

Idag mår jag lite stelt men lycklig.
Tränade på gymmet med mamma igår vilket resulterat i att min kropp mår tränings-bakis-BRA. Det är underbart att träna på Hotel Skansen, där är det väldigt lugnt, inte en människa innan 16.00 och sen kan man smyga in på spaet och äta en massa torkade bannanchips...som jag ÄÄÄLSKAR!

Har nu tillbringat En och en halv dagar hos mamma och lillebror, han är dock sjuk. Hostig som tusan och har varit febrig. Bara att hoppas innerligt på att jag INTE får en släng av det.
MEN ni ska veta att jag förbereder mig... bland annat med detta Underbara YOGI TEA - Echinacea. Det funkar verkligen och det smakar som direkt ur naturen och in i mitt immunförsvar. Styrka.
Trycker även i min sjuka bror det här och han tycks kunna prata mer och hosta mindre. I alla fall framför hans online spel ;)

E.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...