Wednesday, February 16, 2011

WonderLife.





Halloo world,

Med trevligt sällskap av underbara Domino så matade vi fåglarna och tecknade under halva natten. 
Med penna, papper & ljus kommer man långt i livet, ibland känner man sig mer komplett med endast de sakerna än med en dator. 
Datorn tar upp alldeles för mycket av vår tid. Ugg.

Well, ändå sitter jag här nu på morgonkvisten och känner
stort behov av att ha kontakt med omvärlden och även uppdatera er om min verklighet & vardag. 

I natt drömde jag att jag åt fläskfilé, det var ingen rolig dröm.
Det var mer av en tvångsdröm än en dröm som talar om vad du saknar i livet. 
Som tur var så vaknade jag upp till ett köttfritt och klimatfrisk hem. 

Nu ska jag och min wonderDomino leva dagen till fullo.

E.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...