Wednesday, February 9, 2011

Paket paket, en massa paket.



Erikas Önskelista:

° En Pyjamas, Vilket är en tvådelad nattdräkt med jacka eller tröja, byxor, och ibland även nattmössa.

° En batteriladdare till min kamera. Då jag slarvat bort min förra. Slarvfia.
° Strumpbyxor, Vilket är ett underplagg främst för kvinnor och flickor. Strumpbyxor utgörs av långa strumpor som upptill är utformade som en byxa med midjeresår.
(Gärna i lite roliga mönster och rger)

° Stort vinglas, Sånt ballt Jules i Cougar Town har. Så när man är lite deppig så kan man dränka sina sorger lite extra. Kolla in Detta.
(Oroa er inte, dricker sällan vin när jag är deppig)

° Akrylfärger, vilket är en snabbtorkande konstfärg som innehåller färgpigment blandat med akrylbindemedel. Färgen blev kommersiellt tillgänglig 1955 då den Amerikanska färgtillverkaren Liquitex var de första som började tillverka den.

° Lite pengabidrag till mitt körkort :) Kommer alltid väl till pass.

° Presentkort på Indiska.

° Linfröolja, kallpressad.

° Cupcake grejjer, finns fina fräna på CupCakesidan.

° Vegetarian Shoes, från Roots of Compassion. stl. 39.
° OnePiece - Jump in, goosig grej som man kan bli väldigt varm och svettig i. 
Jag gillar tanken av att det blir ett stort projekt då jag måste kissa.


Det var nog allt jag kunde komma på nu, hihi.
Night night. 
e.




Å Uppdatering:

° Cernitlera önskar jag mig.. Finns på hobbyshops, Pandura och likn. :) 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...